fredag 28. februar 2014

Jeg savner sola – hvor er du?

Et eller annet sted over det tunge skylaget er du vel… men jeg har så vidt sett deg to ganger den siste måneden. Værvarselet for den neste uka røper at du fortsatt leker gjemsel med meg. Sjelden har vi vel hatt en februar med like lite sol, og med gråværet kom også varmegradene og fjernet snøen. Det krever litt ekstra innsats for å «se lyset» nå om dagen…


Mens jeg venter på sola går jeg mine daglige turer og tar været som det er. I dag klaget kona over været på kortrunden vi gikk sammen, men det hjelp jo ikke noe. I sludd og duskregn gikk jeg turen til kirkeruinene på Ullershov, og det er jo herlig å være i bevegelse da, uansett!

Men altså… jeg savner sola!
Bildet: Vanndammer i veikanten kan være flotte speil... dette er fra Ullershovvegen i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar