søndag 15. februar 2015

Lite egentrening, men flott dag på Bislett

TV2 Nyhetskanalen skulle intervjue Kondispresident Tim Bennett på Bislett i går, men han var syk. Plutselig var jeg noen minutter direkte på nyhetskanalen gitt... (Laila Coldevin tok dette bildet fra TV-skjermen).

Etter hjemkomst fra Lisboa har jeg imponert med 30+30+45+30 minutter på spinningsykkelen på fire kvelder. Det er nok til at jeg fortsatt kan skryte av å ha trent hver dag i 2015, men knapt nok trening til ultraløper å være...

Slik er det alltid etter ferieturer...; en innboks i Outlook som mer enn minner meg på alle engasjementene mine, enten det er snakk om kondis.no, ultraløpsutvalget, Romerike Ultraløperklubb, sameiet eller mer private og familiære saker. Da prioriterer jeg å komme mest mulig ajour selv om det medfører mindre trening... jeg hadde planlagt noen skiturer denne uka som ikke ble noe av.

Bislett 50 km
Gårdagen ultraløp på Bislett toppet arbeidsoppgavene, men jaggu er det flott å være tilstede i ultraløpsmiljøet og ikke minst blant de mange medlemmene i klubben. Det var en kjempetrivelig dag på Bislett 50km, og tenk så heldig jeg er som får så mange varme klemmer av så mange vakre kvinner !!
Her er jeg sammen med Bjørn, Anita og Bjørn Inge på Bislett (foto: Kjell Vigestad)


Inkludert etterarbeid på nettet og ekstra bilderedigering i dag ble det en omfattende reportasje på Bislett og også en lang bildeserie (Bjørn Hytjantorps bilder) på Imageshop:

Svein Ove Risa og Malin Klintefjord vant Bislett 50km

Flere bilder fra Bislett 50 km

481 bilder fra Bislett på Imageshop





Om jeg fikk lyst til å løpe selv?
Ja, litt!
Jeg har jo alltid vært i arrangør- eller reportasjeteamet på innendørsløpene på Bislett, og strengt talt burde jeg jo kunne svare ja på; "har du løpt Bislett 50km eller Bislett 24-timers?"
Det har jeg altså ikke.... og slik blir det vel også (?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar