søndag 11. mai 2014

Dagen derpå og trening-hver-dag

Det man gjør den ene dagen kan få konsekvenser den neste! I går kveld og i natt hadde jeg det veldig hyggelig hos en av naboene - men i dag har jeg hatt en mildt sagt dårlig dag. Helt håpløst var det likevel ikke, allerede klokka 23:45 følte jeg meg sprek nok til 30 rolige minutter på spinningsykkelen, så da opprettholdt jeg trening-hver-dag som har vart siden jeg var gangbar en måned etter operasjonen, altså i slutten av februar.

Trening-hver-dag holdt forresten på å sprekke i går også. Jeg kjente meg daff, og hadde all verdens unnskyldninger for ikke å trene. I siste liten - før jeg skulle i middagsselskap - kom jeg meg ut, og så skjedde det som alltid skjer på slike daffe dager; jeg fikk en knallfin treningsøkt med motbakkeintervaller i Tesiåsen. I dag var ikke utetrening et tema overhodet, derimot var tema at jeg aldri mer skal drikke alkohol.... tror jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar