torsdag 22. mai 2014

Nye kondis.no lansert i dag

Det har tatt sin tid, men i dag var det endelig tid for lansering av www.kondis.no i helt nytt og mer moderne design. Sidene er nå også tilpasset lesebrett og mobil. Hele dagen har gått med til å jobbe med layout-tilpasninger, kontakt med CustomPublish om diverse bugs og kartlegge ytterligere forbedringspunkter. Hektisk men interessant dag.

Lett trim og ribbevegg
Det var greit å koble av med en gåtur rundt golfbanen i kveld, og nå har jeg også malt og montert ribbeveggen på terrassen min - eller treningsrommet mitt når jeg vil det slik. Ikke mye til fysisk aktivitet altså, og slik var det i går også med golfbanerunden til fots uten køller i tillegg til et par runder på 6-hullsbanen med køller. Forklaringen er at jeg er litt sliten etter mandagens 7-timerstur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar