søndag 2. oktober 2016

2x Olav Engen Ultra og maraton

Ja, hva skal man si? I helgen ble det arrangert to små ultraløp på Jevnaker med de flotte navnene: Olav Engen 1. Ultra og maraton og Olav Engen 2. Ultra og maraton. Det var Norges mestløpende maratonløper de siste to årene, Titina Bakken, som ville hedre meg for innsatsen for ultraløpsporten i Norge - slik man spesielt i Tyskland setter slike navn på mindre løp av Cannonballtypen.

Det var jo veldig hyggelig, og jeg hadde også tenkt å stille til start i søndagens løp, men jeg var trøtt og sliten etter mye jobbing i det siste (er fulltids vikarierende nettredaktør i kondis.no for tiden) - så det ble bare en tur til Jevnaker for å hilse på, og for å forberede saken jeg la ut på kondis.no:

Therese Falk og Ragnar Nygård vant 2 x 50 km ultraløp

Her er jeg sammen med alltid blide Therese Falk, som vant begge dager, og som om tre uker skal løpe EM 24-timers i Albi Frankrike. Grzegorz Gucwa tok bildet ved båthavna på Jevnaker.

Titina løp selv begge dagene, årets maraton nr 54 og 55!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar