torsdag 5. mars 2015

Rømmer fra papirbunken og reiser på guttetur til Trysil

Etter et par uker med masse møteaktivitet og utestående oppgaver burde jeg vel ha låst meg fast til kontorstolen hele helgen for å komme ajour.... men gjør jeg det?

Neida... men etter febrilsk "brannslukking" hele kvelden, har jeg i det minste oversikt over hva jeg ikke har gjort - og sendt e-poster om hva som kommer, etter helgen.

Det får være bra nok. I morgen tidig reiser jeg på guttetur til Trysil, en 15-årig tradisjon der noen Fenstadkarer reiser til fjells for å gå på ski (alibi), spille kort, drikke øl og Jägermeister, juge (masse) samt mimre og minnes hvordan det var den gang vi var unge. I 12 år gikk turen til Nordseter, de siste tre årene til Trysil-Knuts Fjellverden (bildet ovenfor, av Vidar, Jan og Rolf, er fra 2012).

Da går papirer og utestående oppgaver i glemmeboka for en stund, og hvis alt klaffer får jeg også tre fine skiturer i løpet av helgen. Jeg kan jo ikke bryte trenden med trening hver dag i 2015!

Jan avbildet utenfor hytta tidligere denne uken... det er nok snø!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar