lørdag 11. april 2015

100 dager og 100 treninger i 2015

Å "trene hver dag" er egentlig ingen viktig greie for meg.... men jeg trener når jeg har anledning, og det blir jo de fleste dagene hvert år. At jeg i år har trent alle de 100 første dagene er litt tilfeldig, men uten skader og sykdom er det egentlig lett å legge inn litt daglig trening - og for en tid siden gikk det litt sport i å se hver mange dager jeg fikk trent sammenhengende.

Hittil har det altså blitt 100 dager sammenhengende... 127 timer, 602 km til fots, 770km på sykkel, 124 km på ski, 10 styrketreninger.

Dagens trening var den korteste av dem alle; 30 min spinning som restitusjon etter gårsdagens 45 km langtur og oppladning til søskenmiddag hos broder'n i Fenstad. I dag er det forresten akkurat ett år siden jeg reiste hjem etter rehabiliteringsoppholdet på Feiringklinikken.... et opphold som lærte med at en hjerteoperasjon ikke på noen måter trenger å bety inaktivitet etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar