torsdag 16. april 2015

Dragsjøen Rundt med Per-Einar

Pling.... ny e-post:

Fra: Roth Per-Einar
Sendt: 16. april 2015 13:39

Til: Olav Engen
Emne: Dragsjøen

Hei
Lurte på å ta en runde der i kveld. Skal du med som guide?

Javel, planen var å løpe intervall på mølle inne på Spenst - men slike hyggelige invitasjoner sier man jo ikke nei takk til, så fire timer senere sto den hvite Audien og Per-Einar utafor.

Det er fortsatt mye snø på Jessheimkanten, og Per-Einar hadde registrert at jeg løp i snøfritt terreng forrige uke. Det hadde han også lyst til, så dermed ble jeg med for å vise han den flotte runden rundt Dragsjøen utenfor Årnes.

Vi fikk en fin tur sammen de første fire kilometerne av runden før jeg jaget han av gårde for å få en fart bedre tilpasset hans nivå. Han løp to runder, mens jeg etter førsterunden løp kortintervall på stiene ved Dragsjøhytta; 2x10 min 30/30. 14 kilometer på Per-Einar og 12 kilometer på meg, en flott vårkveld og ei grei treningsøkt.

Å trene med andre er alltid positivt, og er nivået veldig ulikt kan man tilpasse med delvis samløping og delvis hver for seg slik vi gjorde i dag. Da blir utbyttet perpekt for begge.

God tur videre, Per-Einar!

Dragsjøen sett fra nordenden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar