søndag 23. mars 2014

Kondislandsmøte på Jessheim

Jeg har jo "permisjon" i helgene fra rehaboppholdet på Feiring. Dermed fikk jeg deltatt på Kondis' landsmøte fredag kveld og lørdag.

Det nye Kondisstyret 
 
Det var veldig hyggelig å treffe igjen mange av vennene fra løpsmiljøet, og det var ikke få som uttrykte undring over at jeg måtte hjerteopereres - men også over at jeg var kommet så fort tilbake....

Sammen med Heming og Bjørn var jeg arrangør av Landsmøteløpets 5 km lørdag ettermiddag. Tonje og John Henry vant - begge for øvrig hyggelig interessert i hva Gammel'n hadde vært gjennom.

Når jeg er ferdig på rehab'en om tre uker er det tilbake i 30% stilling på Kondis. Kjekk jobb for en ung pensjonist! Det er snakk om mest jobbing med kondis.no, men også administrative oppgaver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar