torsdag 17. april 2014

FreshFitness for OptimistGammeln

På Feiringklinikkens rehab fikk jeg en påminnelse om at jeg ikke bare kan dilte rundt i joggefart.... "Du må trene på deg skikkelig puls" 1-2 ganger pr uke! Jeg fikk også en påminnelse om viktigheten av styrketrening, for bedre balanse, tåleevne, kroppsholdning mv...

Joda, jeg har jo jobbet litt med styrketrening i heimen - men det er vanskelig å motivere seg for slik trening alene. Jeg hadde en slik økt mandag, men i går meldte jeg meg inn på treningssenter igjen; ikke for å løpe på mølle, men for å trene styrke og delta i sal-trening og spinningsøkter.

FreshFitness har et enklere konsept enn f.eks. Sats og Elixia, men prisen er en tredel. De aller fleste timene er basert på videoinstruksjon - og senteret er bare delvis betjent slik at vi har nøkkelbånd. Et konsept jeg tror er helt okk for meg.

http://freshfitness.no/
Prispåstand: Du blir ikke lettere av en tynnere lommebok!
Treningspåstand: Kom som du er, dra som en litt annen!


Mør i låra og anstrengt pust
Treninga i går ble likevel på spinningsykkelen hjemme; 4x8 min 60/60 stående tråkk og 3 min seriepause. Wow, jeg ble mør i låra og anstrengt i pusten gitt!

Nå skal jeg til Sessvollmoen og gå/jogge en tur i "Romerike50"-løypa, kontrollmålt 10 kilometer som jeg skal bruke i konkurranse 31.mai. Ute regner det... jeg later som jeg ikke legger merke til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar