fredag 10. oktober 2014

Løpetur med sting...

Noen kaller det "hold" og andre sier "sting".... men det var altså ikke hold/sting i siden som var utfordringa på dagens joggetur. Derimot hadde jeg 6 irriterende sting i ryggen etter en tur på Kongsvinger sykehus tidligere denne uka. Det gror greit, og jeg var flink og holdt meg unna trening de tre dagene jeg ikke fikk lov å dusje. Dagens "testtur" var bare 9 km i 6:30-fart (jogg/gang).

Jeg har bra grokjøtt, og satser på at stingene ikke skal hindre meg i neste ukes ultratur i Særp. I dagens typiske høstvær fikk jeg en ny test på det nye kompaktkameraet mitt, men selv med "grønt" fokus-lys ble bildene uskarpe. Jeg får ta en klagetur innom fotoforretningen på vei til Kondis-seminar i ettermiddag.

Bildene som skulle vært skarpere...
...men som likevel viser hvor flott selv en gråværsdag på høsten kan være:

Gangveien forbi Vormsund Ungdomsskole

Storfe ved Ullershov

Plass ved Ullerhovfallene

Glomma med den ikke navngitte øya i bakgrunnen

Kirkeruinene

Stien ned mot elvemøtet Vorma/Glomma

Bakken opp mot kirkeruinene

Flotte høstfarger

Nes kirkeruiner er flott både ut- og innvendig

Høst også på "Golfbanerunden"

Teppelagt sti

Golfepler...

Gangveien langs golfbanen

Høstfarger også hjemme på brygga

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar