lørdag 30. januar 2016

Hyggelig gjensyn med Per Lind, mr Ultra Norge

Det hadde gått to år siden jeg sist traff Per Lind, og nesten ett år siden jeg sist snakket med han på telefonen. Men hvor var Per? Etter to bom-besøk hjemme hos Per og utallige telefoner uten å oppnå kontakt fikk jeg ved hjelp av min Hønefossvenn Stig Andy endelig avklart at Per nå bodde på Hønefoss Omsorgssenter.

Sammen med Geir Frykholm reiste jeg til Hønefoss på fredag (i går), og det ble et veldig hyggelig besøk hos 77-åringen på omsorgssenteret. Han var skrøpelig til beins, men vi hadde en lang hyggelig prat sammen - om ultraløp og ultraløping, om Per og om oss.

Vi fikk også benyttet anledningen til å overrekke to utmerkelser til Per; Ultraløpsutvalgets hederspris og IAU Career Award.

Omtale på kondis.no:
Per Lind - mr. Ultra i Norge - har omsider fått sine hederspriser

Geir og Per i hyggelig samtale...

Per har akkurat fått sine to utmerkelser.

1 kommentar:

  1. fred harald nilssen1. januar 2022 kl. 21:23

    Vel fortjent til hedersmannen som forlot oss høsten 2021.

    SvarSlett