søndag 16. mars 2014

Ferdig pakket til "rehab"

Det er bare 7 uker siden jeg ble hjerteoperert, men allerede i morgen skal jeg på "rehabilitering" på Feiringklinikken. Spesielt tidlig pga en annens forfall.

Fire uker (unntatt helger) som jeg ikke helt vet hvordan vil fortone seg, men det skal nok trenes mye; se bare på sjekklista på hva jeg skal ha med.

 
Jeg gleder meg allerede, jeg skal på treningssamling, sjekklista ville nok vært ganske identisk!
MIRABEL
Tidligere på kvelden var Else og jeg på 32-årsmiddag på Mirabel på Jessheim. Det var første gang vi var der, fint sted med god mat. Jeg booket like gjerne bord der til et styremøte i sameiet om et par uker.

http://mirabeljessheim.no/


Dagens trening: 30 min på spinningsykkelen, første sykkeløkt etter operasjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar