mandag 10. mars 2014

Vår i evja

De flotte februardagene med sol og snø ble avlyst i år... det var verken sol eller snø her ved Vormas bredd - og mars så ut til å bli en blåkopi av en grå februar. Riktignok er dagene lenger... men vi trenger litt sol! Det fikk vi i dag... og på terrassen ble det så varmt at jeg måtte skyve vekk halve innglassinga for å klare å sitte der - i t-skjorte!
Jeg måtte selvsagt gå en tur i det fine været, og golfbanerunden ble avsluttet med en tur nedom evja 150 meter fra leiligheten, der våren er kommet og endene koser seg.

Det gjør ikke noe at det er meldt fint vær resten av uka. Det føltes nesten komisk å bestille nye vinterdekk til V70'n i dag - men med EU-kontroll 3 dager unna har jeg ikke noe valg!

2 kommentarer:

  1. Det ser herlig ut å være der, i solen! :)
    Ja, nå trenger vi litt (mye) mer sol. Jeg kjenner det ihvertfall godt på humøret og kroppen, at alt blir så mye lettere med litt sol og varme! ;)

    SvarSlett
  2. Ja Guro, det er utrolig hva sol gjør med sinnsstemningen!!
    Nå er jeg på fire ukers rehab på Feiringgklinikken, og det er meldt flott vær i alle fall en uke til :-)
    Varsel om svar gikk til feil adresse, derfor så jeg ikke kommentaren før nå.

    SvarSlett