fredag 9. mai 2014

Fra ultraløp til golf eller...

Så er'e gjort, jeg er påmeldt til tredagers kurs "Veien til Golf" på Rommen Golfpark i regi av Nes Golfklubb. Kurset er i dagene 6. - 8. juni - altså i pinsehelgen.

Om det betyr at jeg går fra ultraløp til golf er nok likevel tvilsomt... det er nok mer snakk om både/og, men ultraløpinga blir nok først og fremst organisering - og golfinga kanskje en utøvende hobby. Først får jeg se om jeg treffet hølet!

Norges flateste terrengløype!
Mens jeg venter på at en strålende golfkarriere skal materialisere seg fortsetter jeg med trimminga, helst som i dag - i terrenget.

Jeg var på Jessheim for å ta bilder fra 2.løp i UKI-karusellen, men hadde latterlig nok glemt å sette inn minnebrikka - så da ble det en joggetur i løypa i stedet. 6 kilometer terrengløp med 0,7 meter høydeforskjell totalt. Dette må være Norges flateste terrengløype! Når det gjelder bilder til kondisreportasjen ble jeg nok en gang reddet av Bjørn som også var der med fotoapparatet - med minnekort.

Jeg bor så vidt utenfor nedre høyre kant av bildet...
Tidligere har jeg bare brukt golfbanen til løping og skigåing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar