mandag 12. mai 2014

Travel jobbehelg - hyggelig i Drammen

Hilde vant ultraløpet i Drammen i dag. 

Det har vært en travel jobbehelg med mye å gjøre på www.kondis.no der jeg har hatt "helgevakt". Jeg trives med denne jobbinga, og da gjør det ikke noe at det er litt travelt i perioder. Spesielt hyggelig var det å treffe mange ultraløpervenner i Drammen i dag der jeg var for å ta bilder på Kickmaster Ultra (50 km). At løpere fra klubben vant både kvinne- og herreklassen dempet heller ikke humøret.

Reportasjen fra Kickmaster Ultra var en av mange jeg la ut i helgen:
Johansen og Amdahl vant 50 km

Sondre vant herreklassen. Nå skal han flytte til Gran Canaria for en periode.

På vei mot "pers" (etter-operasjons-pers)
Etter gårsdagens dagen-derpå-opplevelse føltes det litt bedre i dag på en treningstur i Tesiåsen. På den andre av tre runder skulle jeg teste farten, bare for å oppdage at jeg på første "mellomtid" stoppet klokka i stedet for å ta mellomtid. Jeg oppdaget det da jeg skulle kneppe av andre mellomtid, og bannet skikkelig høyt. At det akkurat da var en familie på tur-o-posten like ved var jo litt dumt. Man skal ikke lære barn å banne! Jeg hadde brukt så mye krefter at det ble ingen ny test i dag.

Depot i Tesiåsen i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar