torsdag 15. mai 2014

Første dag på golfbanen

Svisj-tsjokk og ballen føyk av sted. Jess, jeg traff ballen allerede på mitt første slag - med et 9'er-jern. Det var bare 50 meter, men det var en bra start. Etter ei bøtte med baller kunne junior lettere forundret (og litt skuffet) konstatere at Gammel'n hadde klart seg mye bedre enn ventet på sin aller første golftime noensinne.

De fleste ballene jeg slo ut på Driving Range hadde helt allright retning, og videosnutten viser et slag med "driver'n" på ca 150 meter. Vi rakk også litt putting på treningsbanen før det ble for mørkt, med mildt sagt ujevn kvalitet - men noen slag var riktig bra.



Om tre uker skal jeg på kurset "Veien til golf", men før det har jeg tenkt å bruke noen timer på golfbanen - og er jeg heldig får jeg ytterligere coaching av Ole, som også låner meg utstyr. Jeg tror dette kan bli en morsom hobby etter hvert.

Fin tone i pensjonistjobben
Tidligere på dagen hadde jeg en tur til Flisa med Kondis-sjef Marianne, i forbindelse med et prosjekt jeg jobber med for Kondis. Det er flott å være sparringspartner for Marianne, vi har en fin tone slik jeg også var vant med å ha det med AD i Xerox før jeg ble pensjonist. Jeg får håpe jeg kan være til nytte for Kondis i mange år framover.

 

Det første bildet er fra en bildeserie jeg tok da Marianne skulle presenteres som ny leder i kondis - det andre bildet er fra en bildeserie etter at hun hadde startet i jobben 1.1.2013 - nå med antrekk fra "riktig" sponsor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar