lørdag 31. januar 2015

Er (ikke) på tur i skogen

På døra til hjemmekontoret henger et skilt jeg fikk av kona til jul: "Er på tur i skogen" står det, og ja; er jeg ikke på kontoret er jeg kanskje på tur i skogen. I alle fall vår, sommer og høst.

Nå er det verken vår, sommer eller høst - så tur i skogen er ikke tema med mindre jeg spenner på meg skia. Men gjett om jeg tenker på det;

Etter innetrening kommer isholke
Etter tre dager med innetrening på Spenst Årnes tok jeg i dag turen ut på stålisen som dekker alt som er av gangveger og småveger i Vormsunddistriktet. Med delvis slitte pigger på broddene var det en risikosport å løpe, så jeg valgte å gå mine 10 kilometer mens jeg drømte om "tur i skogen" på sommerføre. Drømmen vil følge meg resten av vinteren, men litt park kan det kanske bli på neste ukes tur til Lisboa. 

...og i morgen må jeg kjøpe nye brodder!
"Nattmotiv" fra Nes kirke på dagens tur...
bildet er tatt uten støtte og selvsagt uskarpt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar